wtorek, 21 sierpnia 2012

dostałam od Karoliny zestaw pytań, żeby odpowiedzieć na nie na blogu *.*
w całej tej zabawie chodzi jeszcze o to, żeby ułożyć własny zestaw, i tak dalej na zasadzie łańcuszka, ale z braku czasu to pominę... ;3

oto moje wypociny -.-

1. Jaki jest twój życiowy cel?
cóóż, zawsze marzyłam żeby zostać lekarzem. myśle o diagnostyce i byłoby super żeby to kiedyś się udało :D

2. Co sądzisz o Eko kosmetykach?
oczywiście jestem na tak!

3. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania?
mam wiele autorytetów!

4. Czy jest jakaś rzecz którą kupiłaś i w niej nie chodzisz?
oczywiście, chyba jak każdy ;)
mam np takie spodnie, kupiłam je z miesiąc temu, a teraz jak na nie patrzę to zastanawiam się co mi wtedy strzeliło do głowy ;d

5. Jaki jest twój styl?
nie mam określonego, przynajmniej jeśli chodzi o ubieranie ;<

6. Co sądzisz o uprawianiu jakiegokolwiek sportu?
sama nie mam na to czasu, ale podziwiam ludzi którzy np wstają biegać o piątej rano *.*

7. Tusz do rzęs czy pomadka/ błyszczyk?
poooomadka i błyszczyk ; >
8. Co sądzisz o używaniu kosmetyków takich jak. Podkład, fluid, puder przez nastolatki?
to zależy! używanie bez powodu, na piękną i gładką cerę tylko ją niszczy...

9. Twój ulubiony kosmetyk?
stary, dobry błyszczyk od nivei ;)

10. Masz słabość do słodyczy? ;D
NIE! szok, wiem, ale mogę spokojnie żyć bez słodyczy :D

11. Włosy krótkie czy długie??
wole długie ^^

1 komentarz:

czytamy wszystkie komentarze, za każdy dziękujemy. ♥